"היית חבר אמיתי, חבר לחיים שאיבדנו"

אלמוג – אח שלי המלאך, בחיים לא נטשת אותי ואף אחד אחר בשטח עד שלא הייתה לך בחירה וגם אז יצאת הכי גבר שיכולת. אני אתגעגע אליך מאד. כל פעם שאזכר בך הלב ייסדק יותר. אני אתגעגע לשעות הערב שהיית נכנס אליי לחדר עם החיוך התמידי שלך והפנים המאירות, כאילו הכל בסדר ואומר לי "שים שירים קצת, ככה. מאייל גולן הישנים". איך היינו יושבים ומסתלבטים על החיים.

נתגעגע לשעות של השיחות העמוקות איתך על החיים ועל מה אנחנו רוצים מעצמנו. היית כל כך ערכי. הייתה לך אמת חזקה בתוכך, שכל אדם צריך ללמוד ממנה. אמת שתיחרט לי בראש. אתגעגע למריבות בצחוק איתך. אתגעגע לאיך שהיית קופץ לי על הגב והייתי לוקח אותך כאילו שאני מונית, לחיבוק שלך כל פעם שאני או אותה היינו חוזרים מהבית – חיבוק כנה, אוהב ואמיתי.

היית חבר אמיתי, חבר לחיים שאיבדנו. הפנים עם הטוב לב שלך והכאב שלנו כמו יחברו יחד לאהבה שלנו אליך לנצח.

בחיים לא נשכח את החיזוקים שלך, את ההרגשה להיות לידך. כל הזמן ניסית לחזק את כולם – והצלחת, וגם מה שלא הצלחת – הצלחת כשהלכת לנו. רק שתדע שכולם קיבלו מזה כאפה.

כולם התחזקו מזה וקיבלו על עצמם דברים והבטיחו הבטחות לזכרך. כל מה שאי פעם ביקשת ממישהו שיעשה, הוא יעשה עכשיו כשאתה לא פה לחוש את זה, אבל תראה הכל מלמעלה !

אתה תפגוש אותנו כל שנה כשנבוא לבקר אותך וזה יהיה הגיבוש צוות שלנו שכל כך אהבת.

תתפלל עלינו שם למעלה!

תנענע את כיסא הכבוד.

תשיג את מה שאתה רוצה ורצית בשבילנו. תתעקש על זה כמו שרק אתה יודע!

בכאב עצום, בחסרון ענק ואהבה אין קץ

תודה על כל מה שהיית בשבילי.

אהרון רביבו, חברך האוהב לצוות.

חברים מדברים על אלמוג

"נזכור אותך לנצח אחינו היקר"

אנו יושבים פה, חברייך מבית הספר. מנסים אך לא מצליחים לעכל שאתה לא יושב איתנו. לא הספקנו לעשות מפגש מחזור, והנה אנחנו יושבים פה כולם עם סהר, אחיך, שהוא בדיוק כמוך. יושבים ומעלים זיכרונות.

למכתב המלא »

"לא תישכח מזיכרוני"

הדמות שלך שהכרתי ולמדתי להכיר גם מסיפורים של אחרים אחרי מותך, נתנה לי עוד כמה נקודות שלקחתי לעצמי מהאישיות שלך. על המפקד שהיית לפקודייך, על הקשב לסביבה, ההקרבה הזו מצידך שעלתה לך בזמן ניצחי.

למכתב המלא »