הספדו של יוסי, אביו של אלמוג

בס"ד

יום שלישי, י"ח בחשוון תשע"ה , 11/11/2014

בן יקר שלנו, איזה פיקדון מושלם קיבלנו. ידוע שאין בית דין של מעלה דן את האדם עד גיל 20. ואתה אוצר שלא יסולא בפז השלמת החודש 20 שנות חיים. זכינו וראינו אותך גדל לתפארת. בכזאת שלמות, באיזה הצלחה. דבק במשימה ומשיג את כל אשר הצבת לפניך כמטרה. ביישן בעל עיניים טובות שמבטן חודר עמוק עמוק פנימה. ענוותן כהלל, חיוך הכובש כל לב ונכון לעמוד בנחישות לצד החלש והנזקק. תלמיד חכם ונבון ובעל מידות נפלאות. לפני הצבא סייעת לזקנים ערירים והפחת בהם רוח חיים. ידעת היטב היכן לגעת.

בבית בן נאמן ואח מסור לסהר אחיך התאום ללידור אחותך הבכורה, לאוריאל שהסתכל על כל תנועה שלך בצמא ולתהילה שכל כך אהבת , אחותך הקטנה.

בצבא לוחם אמיץ ומסור , מפקד בעל לב אינסופי. " אמא אבא , יש לי חייל בודד , אפשר להביא אותו לשבת" באיזה עדינות נפש. "יש לי כמה פגישות" כך אמר "עם תורמים ליחידה, אני חייב להשיג נעליים משודרגות, נראה כמה יסכימו לתרום, מועדון כבר הישגנו".

את אמא ואותי כיבדת באיזה גינוני מלכות, מאיפה למדת את כל זה? אתה בסה"כ עוד ילד. נוי היקרה שהפכה לחלק בלתי נפרד מהמשפחה, כל כך שמרת על כבודה, כל כך אהבת והענקת. הכל כבר היה מתוכנן אצלכם בסדר מופתי: חתונה, לימודים, מגורים… זה היה אמור להצליח.

אבל בשמים אב הרחמים יושב על כסאו ובוחר בנשמות הכל כך גבוהות שיוכלו לעמוד בתפילה לפני שוכן מעונה ויזעזעו את כסא הכבוד. די לדם עבדך השפוך המזבח רווי בדם הקדושים, ארץ ישראל טהורה מקוואותיה טהורים.

בפרשתינו שאל יצחק את אברהם אביו: ואיה השא לעולה? אבא שבשמים ידעתי כל הזמן שאלמוג עשהאל, זה לא ילד רגיל, הנה השא לעולה כזה תמים ללא אף מום.

שלושה שותפים באדם : הק"בה, אביו ואימו שהגיע זמן פרידת הנשמה מהגוף, נאמר להורים הנה שלכם מונח לפניכם ואלו הנשמה הטהורה חוזרת לצור מחצבת.

יהי רצון שיעמוד בתפילה על כל משפחתו, על הקהל הקדוש הזה ועל כל עם ישראל, אני בטוח שהמקום אליו הגיע יחד עם כל הרוגי מלכות, טוב יותר עבורו ולא, אין ספק, שהיה מתעקש ומחלים.

ויעמוד על כך שיתקיים בנו הפסוק אל נקמות ה' אל נקמות הופיע הנשא שופט הארץ השב גמול על- גאים.

תודה מקרב לב לכל עם ישראל שנרתם בדיבוק חברים לתפילות ענק לרפואתו של אלמוג הי"ד.

ומי ייתן שבירושלים ננוחם.

הספדים