העשייה בבית אלמוג שילוני ובקהילה שסביב

החודשיים שחלפו בבית התברכו בעשייה. אכלסנו את בית אלמוג שילוני לאחר שעוצב על ידי מתנדבים עד לפרט האחרון והשקנו את האכלוס באירוע מרגש בנוכחות ראש העיר, מר חיים ביבס, רב העיר, משפחה, מתנדבים וחברים לדרך. לאחרונה פתחנו את שערי הבית לחיילת נוספת, והשמחה רבה.

אחד החיילים המתגוררים בבית אלמוג שילוני התחתן וזכינו, יחד עם מתנדבים רבים שהפיקו את האירוע לשמח אותו בצורה מכובדת ומרשימה, כאשר אורחים ואוהבים רבים לצידו ולצד בת זוגו.

מתנדבים רבים מהקהילה ממשיכים להפתיע את החיילים בעשייה ערכית, משמעותית ומפנקת וזוהי ההזדמנות להודות למשפחות שמארחות את החיילות והחיילים הבודדים ולמשפחות המלוות אשר מסייעות להן בכל דבר ועניין ומהוות עבורם משפחה, גם כשמשפחתם רחוקה. משפחות נוספות טורחות מדי שבת ומגיעות עם תבשילים נהדרים, הכל כדי שהשבת של החיילים הבודדים שלנו תהייה הכי דומה לזו של בית אמיתי, עם כל הריחות המעולים והטעמים המשובחים. זוהי ההזדמנות להזכיר גם את בתי עסק ועמותות התורמים באופן קבוע לבית אלמוג, ואת בתי הספר העוסקים בהתנדבות ותרומה לקהילה מול חיילינו. תבורכו.

וכמובן, לא תסולא בפז התרומה הכספית של משפחות, ארגונים ועמותות לקידום הקמתו של בית אלמוג שילוני ל- 108 חיילים בודדים בעיר מודיעין. בזכותכם צוות נמרץ של יועצים ומתכננים ממשיך בעשייה הקדחתנית כדי שנוכל להגיע להקמת הבית.

בין העשייה בבית לבין התנהלות מול החיילים, המתנדבים והיועצים, אנו משקיעים רבות בהטמעת ערכיו של אלמוג וממשיכים להרצות ולהתנדב באירועים שונים במודיעין ובארץ כולה. כך למשל זכו תושבי העיר לשמוע על ערכיו של אלמוג שילוני ז"ל בטקסט אשר נערך במועדון ויצ"ו, ותלמידי העיר, בבתי ספר שונים, שמעו אודות סיפור חייו של אלמוג, גבורתו והעשייה לזכרו – הקמת העמותה והבתים לחיילים בודדים וכן על חזון בית הקבע.